Materiały prasowe Jutro 22 października wielkie otwarcie Galerii Wiślanka w Żorach
Materiały prasowe Jutro 22 października wielkie otwarcie Galerii Wiślanka w Żorach

Galeria zaoferuje klientom nie tylko dostęp do oferty najpopularniejszych marek, ale także pozwoli skorzystać z szerokiego portfolio punktów usługowych. Obiekt stanie się także przyjemnym miejscem spędzania wolnego czasu, m.in. dzięki 4-salowemu multipleksowi kinowemu Helios, a także największej w Żorach strefie gastronomicznej. 

Od początku rozpoczęcia komercjalizacji Galeria Wiślanka cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród najemców. Swoje salony w centrum handlowym zdecydowali się otworzyć najwięksi gracze rodzimego rynku retail. Grupa LPP otworzy w żorskim obiekcie sklepy swoich wszystkich marek odzieżowych – Reserved, Mohito, House, Cropp oraz Sinsay. Także największa polska spółka obuwnicza CCC dołączyła do obiektu jako jeden z pierwszych najemców. 

– To jedna z ostatnich galerii handlowo-rozrywkowych jakie będą otwierane w Polsce w najbliższych latach. Niemal 100-procentowa komercjalizacja to ogromny sukces. Od marca bowiem wszyscy mierzymy się z nową rzeczywistością. Wielu najemców wstrzymało swoje plany rozwoju, a część zdecydowała się na zamknięcie najmniej rentowych punktów sprzedaży. Galeria Wiślanka od samego początku oceniana była jako dobrze rokujący projekt z ogromnym potencjałem, co pozwoliło uzyskać pełny zestaw najemców z każdej branży  – mówi Maciej Mazur, prezes firmy Mallson Polska. 

– Mimo trudnej sytuacji na rynku najemcy obdarzyli ten projekt dużym zaufaniem, a wielu z nich zdecydowało się otworzyć pierwsze salony swoich marek w Żorach. Warto podkreślić także to, że wiele kluczowych marek, takich jak New Yorker, Sizeer, Douglas, Monnari, Wojas, Ryłko, Solar, Tatuum czy KS SPORT podpisało umowy w ostatnich miesiącach. Nie bez znaczenia był także fakt, że dzięki bardzo dobrej znajomości lokalnego rynku, dokładnie znaliśmy potrzeby i oczekiwania przyszłych klientów – dodaje Ewa Ściubidło, wiceprezes Mallson Polska. 

Istotnym elementem dla każdej z marek był przemyślany projekt Galerii, jego dogodna lokalizacja przy skrzyżowaniu dwóch głównych ulic w Żorach czyli drogi krajowej DK81 (potocznie zwanej „Wiślanką”) i drogi wojewódzkiej DW 935, a także odpowiedni potencjał zakupowy Żor – miasta liczącego ponad 60 000 mieszkańców. 

– Realizując ten projekt bardzo istotne było dla nas stworzenie zrównoważonego tenant-miksu, spełniającego oczekiwania i potrzeby nowoczesnych konsumentów. Zależało nam nie tylko na silnej reprezentacji uznanych marek z kategorii fashion czy akcesoriów modowych, ale także na pełnej palecie najemców z innych sektorów, dzięki którym Galeria Wiślanka stanie się w Żorach miejscem zakupów pierwszego wyboru. Dlatego też klienci znajdą w naszym centrum sklepy sieci Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Rossmann, Drogerie Polskie, Home&You, Pepco czy punkty handlowe wszystkich operatorów sieci komórkowych. Goście Wiślanki będą mogli także skorzystać z oferty najnowszego i największego konceptu sklepu Lidl, a także urozmaiconej strefy food court. W tej ostatniej znajdą oczekiwane przez nich lokale gastronomiczne, m.in. Pizza Hut, Olimp, Burger Route 66, Makarun i popularne na Śląsku lodziarnie Lodomania oraz Sopelek. Nasi goście zyskają też komfortowe, 4-salowe kino Helios. Zrobiliśmy wszystko, aby oferta była najatrakcyjniejsza dla mieszkańców Żor, którzy do tej pory, aby zrobić zakupy w nowoczesnej galerii handlowej, musieli jechać do innych często oddalonych miast – twierdzi Teresa Jonas, prezes zarządu Wiślanka S.A.

Z okazji inauguracji Galeria Wiślanka przygotowała aż trzy dni atrakcji dla mieszkańców miasta. Ostatnie sekundy do otwarcia odliczy popularny prezenter Krzysztof Ibisz. Na scenie pojawi się także popularny youtuber Naruciak. Natomiast punktem kulminacyjnym będzie 3D Mapping Show z pokazem laserów i ognia.
Z uwagi na obowiązującą sytuację w całym kraju, każda z atrakcji będzie bezpieczna i ograniczy możliwość tworzenia się tłumów oraz zapewni zachowanie zalecanej odległości pomiędzy uczestnikami.

– Zapewnienie bezpieczeństwa gościom Galerii jest dla nas priorytetem. Na terenie centrum znajdą się m.in. oznaczenia informujące o zachowaniu odległości czy przestrzeganiu noszenia maseczek. Ponadto w licznych miejscach będzie można skorzystać z dystrybutorów płynu do dezynfekcji. Aby zminimalizować ryzyko tworzenia się tłumów, samo wydarzenie 3D Mapping Show będzie realizowane w sobotę kilkukrotnie o godz. 19 i dodatkowo w godz. 20, 21, aby każdy miał szansę komfortowo i bezpiecznie świętować z nami otwarcie – mówi Marcin Markowski, rzecznik prasowy Galerii Wiślanka. 

Galeria Wiślanka to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Żorach, które zaoferuje klientom blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (GLA), na której swoje salony otworzą m.in.: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, 4F, Orsay, Diverse, Solar, Greenpoint, Esotiq, Triumph, CCC, Douglas, Rossmann, KS SPORT, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Bytom, Kubenz, Home&You, Apart, Yes, Swiss, Vision Express czy Pepco. W najnowszym koncepcie handlowym otworzy się także popularny dyskont spożywczy Lidl, a spragnionych kinowych premier powita pierwsze w mieście, wielosalowe kino Helios.

Ofertę gastronomiczną wzbogacą ponadto lokale m.in.: Pizza Hut, Makarun, Olimp, Burger Route 66, American Ice Dream, Sopelek czy Lodomania. Z kolei rodzice chcący zapewnić rozrywkę swoim dzieciom będą mogli skorzystać z wygodnego placu zabaw Sayland zlokalizowanego na piętrze Galerii. Obiekt powstaje tuż obok skrzyżowania drogi krajowej DK81 (zwanej potocznie „Wiślanką”) i drogi wojewódzkiej DW 935, która tworzy obwodnicę Żor i prowadzi do autostrady A1. Dla zmotoryzowanych obiekt zaoferuje wygodny parking na 600 samochodów. W zasięgu Galerii Wiślanka z dojazdem do 30 minut mieszka ponad 750 tysięcy osób (źródło: GFK).

Za budowę Galerii odpowiada uznana na rynku firma Strabag, otwarcie nastąpi 22 października.

Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na każdym etapie powstawania i funkcjonowania nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych, jak również obsługę ich sprzedaży. Mallson Polska współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi inwestorami.
Firma ma w swoim portfolio łącznie 100 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni około 900 tys. mkw., a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji ponad 60 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.


 

Komentarze

Dodaj komentarz