Materiały prasowe Gościem spotkania będzie Joanna Przetakiewicz
Materiały prasowe Gościem spotkania będzie Joanna Przetakiewicz

Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można poznać już w środę, 9 grudnia, podczas debaty on-line„Droga do sukcesu – wizerunek wpływowych kobiet”. Gościem specjalnym spotkania będzie Joanna Przetakiewicz, prawniczka, projektantka mody, założycielka i dyrektorka kreatywna domu mody „La Mania”.

- Organizatorem wydarzenia jest Polskie Stowarzyszenie Public Relation,  w którym działam - mówi rybniczanka Beata Kopczyńska, rzeczniczka prasowa śląskiego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Zaproszenie do grona panelistek przyjęły również Elżbieta Jeznach, redaktor naczelna „Businesswoman & life” oraz Alina Stasiak, specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej. Debatę poprowadzi Emilia Zakrzewska, wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie organizowane jest przez klub Personal PR i PR Gwiazd, działający w PSPR. 


Inspiracją do organizacji rozmów na temat roli mediów w kreowaniu wizerunku znanych kobiet w Polsce stały się wyniki ankiet przeprowadzonych wśród dziennikarzy. To oni mieli ocenić jak duży wpływ na sukces kobiet w biznesie, polityce, kulturze, czy innych obszarach ma przychylność mediów. Na potrzeby badania mianem wpływowych kobiet uznano te panie, które znalazły się w rankingu najbardziej wpływowych kobiet w Polsce według tygodnika Wprost i Forbs.  

Grudniowe spotkanie jest pierwszym z cyklu zapowiadanych przez członków klubu Personal PR i PR Gwiazd, organizatorów debaty, z udziałem wpływowych kobiet oraz dziennikarzy i specjalistów od budowania marki osobistej. Warto uczyć się od najlepszych, bazując na doświadczeniach innych, zwłaszcza gdy wiedzę tę przekazują osoby, które osiągnęły sukces, tworzą ten wizerunek pracując w mediach, czy też są ekspertami z personal PR.   
Spotkanie transmitowane będzie on-line 9 grudnia. Rozpocznie się o godz. 18.00. Aby wziąć w nim udział należy wejść na stronę https://live.polskipr.pl/

Do wydarzenia można dołączyć za pośrednictwem FB https://www.facebook.com/events/499463154303516

Partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma netpr.pl. Patronat medialny objął Magazyn Businesswoman&Life.

Elżbieta Jeznach - redaktor naczelna „Businesswoman & life”, wydawca, organizatorka ogólnopolskich, prestiżowych wydarzeń: Polish Businesswomen Congress, Polish Businesswomen Awards oraz gal charytatywnych wspierających m.in. Fundację „Akogo?”, SOS Wioski Dziecięce, Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. Profesora Zbigniewa Religi. Stworzyła magazyn „Businesswoman & life” aby motywować i wspierać przedsiębiorcze kobiety, które chcą odnieść sukces. Na podstawie swojego doświadczenia i wywiadów przeprowadzonych z kobietami na łamach pisma opowiada o najważniejszych sekretach kobiet biznesu. Podobnie jak Kim Kiyosaki – autorka książki „Bogata Kobieta”, wierzy, że świat będzie lepszy, jeżeli będzie w nim coraz więcej bogatych kobiet. Prywatnie miłośniczka sztuki, architektury i literatury psychologicznej.

Alina Stasiak - PR Manager, Trener, Talent Scout, autorka książki „Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą?”, specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej oraz komunikacji niewerbalnej. Pracuje z muzykami, artystami, ekspertami i osobami publicznymi oraz markami firm.


Emilia Zakrzewska - wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, ekspertka ds. Public Relations & Business Development. Od ponad 12 lat doradza polskim i zagranicznym spółkom z branży usług profesjonalnych i finansowych. Swoje doświadczenia zdobywała  pracując dla największych polskich i zagranicznych kancelarii prawnych i instytucji finansowych. Kompleksowo zarządza projektami, m.in. w  zakresie rozwoju biznesu i komunikacji. Wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka prestiżowych studiów MBA ukończonych w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Doktorantka na Wydziale Dziennikarstwa Bibliologii i Informacji Uniwersytetu Warszawskiego. Autorka licznych publikacji z zakresu public affairs i public relations.

 

Galeria

Image alt Image alt Image alt

Komentarze

Dodaj komentarz