System rejestracji wizyt ma usprawnić i ułatwić załatwianie spraw klientów. Jak wskazuje Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój, zainteresowanie załatwianiem spraw urzędowych jest duże, co początkowo wpływało na utrudnienia w kontakcie telefonicznym. Po wprowadzonych drobnych zmianach jest lepiej.
- System rejestracji sprawdził się. Dzięki tym zmianom skrócił się czas oczekiwania na wizytę w Urzędzie Miasta. Pomimo pandemii liczba spraw załatwianych przez urzędników nie zmniejszyła się w stosunku do ubiegłego roku. Dla przykładu od sierpnia do października 2019 roku w Referacie Rejestracji Pojazdów obsłużono 7239 klientów, a w tym samym okresie 2020 roku – 7326 - informuje Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój.
Już niedługo w jastrzębskim magistracie pojawi się nowość. Miasto przymierza się do wprowadzenia informatycznego systemu kolejkowego, który jeszcze bardziej usprawni pracę i obsługę klientów w urzędzie.
Komentarze