post image
Materiały prasowe.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jako jeden z nielicznych urzędów przyjmuje klientów bez ograniczeń i wcześniejszego umawiania. Można przyjść o dowolnej porze pracy urzędu i załatwić swoją sprawę. Trzeba jednak pamiętać, że obsługa w ZUS jest realizowana przy bezwzględnym przestrzeganiu zasad reżimu sanitarnego.

Ze względu na bezpieczeństwo, zarówno klientów, jak i pracowników, osoby odwiedzające ZUS są wpuszczane do wewnątrz budynku w zależności od dostępności stanowiska, na którym możliwe jest załatwienie danej sprawy. Przy stanowisku może przebywać tylko jedna osoba. Natomiast osoby towarzyszące, za wyjątkiem osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka migowego, pełnomocników lub rodzica z dzieckiem, nie będą mogły podejść do stanowiska razem z osobą obsługiwaną.

- Zwracamy się z prośbą do naszych klientów, aby odwiedzali nasze placówki tylko wtedy, kiedy jest to niezbędne. Przy większej liczbie osób o danej godzinie, może dojść do sytuacji, że ktoś będzie musiał poczekać na zewnątrz. Dlatego jeszcze raz apeluję do naszych klientów, że jeśli są sytuacje, w których mogą załatwić swoją sprawę przez internet, czy poprzez wideorozmowę, to zachęcam do skorzystania z takiej usługi - podkreśla Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS.

We wszystkich placówkach ZUS nadal pozostaną skrzynki, do których można samodzielnie składać dokumenty, wnioski lub pisma, bez kontaktu z pracownikiem ZUS. Więcej informacji można znaleźć pod adresem https://www.zus.pl/o-zus/kontakt/zarezerwuj-wizyte.

Komentarze

Dodaj Komentarz

Twoj adres e-mail nie będzie opublikowany.