post image
Materiały prasowe.

- Wyróżnienie dla e-wizyty w ZUS to ogromny sukces. Certyfikat świadczy o jakości i wysokich standardach w prowadzonej działalności. To docenienie profesjonalizmu, zaangażowania i dążenia do świadczenia usług o najwyższej jakości. Motywuje też do ciągłego doskonalenia się – mówi prof. Gertruda Uścińska, prezes ZUS.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych e-wizyty wprowadził w październiku 2020 roku. W ciągu kilku miesięcy z wideorozmowy z ekspertem ZUS skorzystało ponad 42 tys. klientów w całym kraju i liczba ta cały czas rośnie. E-wizyta jest też dostępna dla osób niesłyszących i niedowidzących. Codziennie e-wizytę rezerwuje kilkaset osób w całym kraju. - W Oddziale ZUS w Rybniku do 18 marca z e-wizytę jako formę kontaktu z instytucją wybrało 2 tysiące osób. Najwięcej klientów dopytywało o sprawy emerytalno-rentowych, bo aż 652.

Wideorozmowy cieszą się dużym zainteresowaniem nie tylko wśród emerytów i rencistów, ale także przedsiębiorców i pracowników. Takich rozmów eksperci rybnickiego ZUS odnotowali 450. Podobna liczba wideorozmów dotyczyła spraw zasiłkowych. Ponad 350 klientów poprzez wideorozmowę potwierdzało swój profil na Platformie Usług Elektronicznych ZUS - mówi Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego.

- Kilkakrotnie korzystałam z rozmowy wideo z ekspertem ZUS, zarówno jako osoba prowadząca firmę i jak też jako pełnomocnik swoich klientów. E-wizytę umawiałam również swojej mamie zainteresowanej przejściem na emeryturę. Muszę przyznać, że jest to bardzo wygodna, przystępna i szybka forma kontaktu z ZUS. Ze swej strony mogę szczerze polecić i zachęcić do korzystania, zwłaszcza w okresie pandemii, gdy tak ważne jest byśmy o siebie dbali i unikali miejsc publicznych - mówi księgowa Joanna Juraszczyk z Biura Rachunkowego w Rybniku.

Szczegółowe informacje na temat e-wizyt znajdują się na stronie www.zus.pl. 

Komentarze

Dodaj komentarz