Materiały prasoweZ okazji pierwszych urodzin także wiele marek przygotowało specjalne rabaty oraz promocje
Materiały prasoweZ okazji pierwszych urodzin także wiele marek przygotowało specjalne rabaty oraz promocje

W październiku ubiegłego roku nastąpił moment, na który czekali nie tylko mieszkańcy Żor, ale także wielu okolicznych miejscowości – otwarto pierwsze w mieście centrum handlowo-rozrywkowe. Od tej chwili wszyscy klienci spragnieni najnowszych trendów i mody mieli na wyciągnięcie ręki wszystkie swoje ulubione marki, a wyjazdy do innych oddalonych obiektów handlowych przestały być konieczne.

W Galerii Wiślanka na powierzchni blisko 20 000 mkw. znalazły się salony nie tylko najpopularniejszych brandów, ale także wielu marek, które zdecydowały się na swój debiut w Żorach. Dzięki pierwszemu w mieście multipleksowi Helios, nowoczesnej sali zabaw Jupiter oraz regularnie organizowanym eventom, Galeria Wiślanka stała także ulubionym miejscem rozrywki nie tylko dla dzieci i młodzieży, ale także dorosłych. 

W ciągu całego roku Wiślanka zaskakiwała swoich gości nie tylko atrakcyjnymi wydarzeniami, ale także wciąż poszerzającą się ofertą. Do centrum handlowego dołączyły długo wyczekiwane marki, m.in. perfumeria Douglas czy New Yorker. Z kolei z myślą o pasjonatach kuchni z całego świata powiększono ofertę gastronomiczną o zupełne nowe koncepty na rynku, jak Pyszne na wagę czy Yako Tako. 

Z okazji pierwszych urodzin Galeria Wiślanka przygotowała mnóstwo atrakcji dla swoich gości. Już w najbliższą sobotę, 16 października na terenie centrum handlowego będzie miało miejsce wielkie, wspólne świętowanie! 

Od godziny 16 klienci Galerii będą mogli m.in. skorzystać z porady profesjonalnego stylisty Kedara Dąbrowskiego, który pomoże dobrać mężczyznom odpowiednie elementy garderoby z nowych kolekcji. Na scenie będzie można podziwiać występy lokalnych artystów – Mażoretek i Cheerleaderek Eksplozja Żory oraz podopiecznych Szkoły Tańca Movimento. Swój pokaz zaprezentują także strażacy z Ochotniczej Straży Pożarnej Żory. 

Wystąpi także żorski zespół „Trio Trola” w składzie: Wiktoria i Hanna Wyszogrodzkie wraz z Michaliną Talagą.

Z kolei dla dzieci przygotowano liczne gry i zabawy wraz z animatorami z sali zabaw Jupiter. Ponadto nie zabraknie także konkursów z atrakcyjnymi nagrodami i wieloma niespodziankami. 

– To jednak nie koniec atrakcji. W czasie pierwszych urodzin Galerii odbędzie się także niesamowity pokaz 3D Mapping Show, dzięki któremu niezwykle ozdobna elewacja naszego centrum, nie tylko stanie się jeszcze piękniejsza, ale także ożyje na oczach zgromadzonej na zewnątrz widowni. Jest to innowacyjna, multimedialna projekcja, nowatorskie, audiowizualne show, podczas którego na trójwymiarowym obiekcie, np. na budynku, za pomocą projektora wyświetlany jest statyczny obraz. Widowisko 3D zaplanowaliśmy aż trzy razy w ciągu dnia, aby mogli je zobaczyć wszyscy nasi goście. Pokazy odbędą się w godzinach 19, 20 i 21. Serdecznie zapraszamy więc do wspólnego świętowania – mówi Anna Ujma, dyrektor Galerii Wiślanka. 

Z okazji pierwszych urodzin także wiele marek przygotowało specjalne rabaty oraz promocje, które trwać będą nawet dwa dni – 15 i 16 października. Na przykład klienci sklepu Drogerie Polskie będą mogli brać udział m.in. w bezpłatnych konsultacjach i poradach.      

Galeria Wiślanka...

to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Żorach, które oferuje klientom blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (GLA), na której swoje salony otworzyli m.in.: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, New Yorker, Douglas, 4F, Orsay, Diverse, Solar, Tatuum, Ryłko, Wojas, Sizeer, Greenpoint, Esotiq, Triumph, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, KS Sport, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Bytom, Kubenz, Home&You, Apart, Yes, Swiss, Vision Express czy Pepco. W najnowszym koncepcie handlowym otwarty został także popularny dyskont spożywczy Lidl, a na spragnionych kinowych premier czeka kino Helios. Ofertę gastronomiczną wzbogacają ponadto lokale m.in.: Pizza Hut, Makarun, Burger Route 66, American Ice Dream, Sopelek czy Lodomania. Za komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma Mallson Polska. 
 

Komentarze

Dodaj komentarz