Wirestock
Wirestock

Gadżety z firmowym logo są dobrym nośnikiem reklamy i pozytywnie kojarzą się z daną marką. W jakie artykuły reklamowe warto zainwestować?

Praktyczny upominek w dobrym stylu

Przedsiębiorcy dobrze wiedzą, że nieużyteczne prezenty odnoszą skutek przeciwny do zamierzonego. Owszem, świetnie sprawdzi się dmuchana piłka plażowa czy okulary przeciwsłoneczne, lecz niekoniecznie podarowane w środku zimy. Wizja skorzystania z prezentu dopiero za kilka miesięcy może wywołać w klientach rozczarowanie.

Najlepszym rozwiązaniem będą gadżety, które mają swoje zastosowanie w praktyce. Ich dobór zależy od skali promocji oraz kręgu odbiorców. Przedsiębiorca może dopasować artykuły do swojej branży, kierować się porą roku czy budżetem. Największą zaletą materiałów reklamowych jest ich niska cena. Pakiet takich gadżetów nie nadwyręży firmowego budżetu, a może przełożyć się na niemałe zyski.

Gadżety elektroniczne

Małe, sprytne i zajmują niewiele miejsca – gadżety elektroniczne w stylu smart są lubiane przez wszystkich, bo ułatwiają codzienne funkcjonowanie. Co można podarować swoim klientom lub pracownikom w świątecznym prezencie? W dobrym guście będzie pendrive z logo, bezprzewodowa ładowarka do smartfona czy kijek do selfie. To praktyczne rozwiązania dla osób ceniących płynny i niczym niezachwiany tryb życia.

Firma dysponująca większym budżetem może sprawić w prezencie kamery samochodowe, głośniki bluetooth czy okulary VR. Najczęściej są one dedykowane pracownikom i wręczane w korporacjach lub dużych przedsiębiorstwach. Upominki z tej kategorii to podwójna korzyść – pracownik poczuje się doceniony i zmotywowany do dalszej pracy nad swoimi wynikami.

Eko-gadżety – modny akcent na święta

Ochrona środowiska to obiekt troski coraz większej liczby przedsiębiorstw. Wiele z nich zmienia politykę firmy, by stać się w oczach odbiorcy i otoczenia przyjazną jednostką, która rozumie i próbuje spełniać globalne dobro. Ekologiczne gadżety będą znakomitym wyrazem troski o środowisko.

Przykładem stylowego prezentu może być ekologiczny zestaw piśmienniczy, butelki czy kubki ekologiczne, jak również akcesoria, które można wykorzystać w domu. Klienci, obdarowani takim upominkiem chętniej identyfikują się z marką, zachwalając jej produkty rodzinie oraz znajomym. Siła reklamy jest w tym przypadku większa, niż zakrojona na szeroką skalę kampania promocyjna.

Tekstylia – trafiony prezent na każdą okazję

Koszulka z firmowym logo, poręczny plecak czy czapka z daszkiem to produkty, które można wykorzystać niemal o każdej porze roku. Koszty ich zakupu są niewielkie, a zalety wynikające z ich wręczenia mogą przewyższać oczekiwania finansowe.

Co powinno wyróżniać gadżety reklamowe? Ponadprzeciętna jakość. To symbol marki, która chce zaistnieć w świadomości odbiorców i pozostać na rynku jako lider w swojej dziedzinie.

1

Komentarze

  • Dawid 14 stycznia 2022 12:34Moi pracownicy i klienci też dostali w prezencie od nas kubki z naszym logo i parę drobiazgów. Wybiorę się jeszcze do Nadarzyna, żeby na targach poszukać oryginalnych i pomysłowych gadżetów. Na Wielkanoc przydadzą się nowe prezenty

Dodaj komentarz