Skrajne emocje panują wśród osób, które usilnie próbują zakupić węgiel za pomocą sklepu internetowego PGG. Od 31 maja, Polska Grupa Górnicza ograniczyła dodatkowo sprzedaż w sklepie internetowym do dwóch dni w tygodniu - wtorku i czwartku. Towar pojawia się o godzinie 16:00 i jest dostępny do wyczerpania zapasu. Ilość węgla sprzedawanego przez sklep internetowy nie uległa zmianie. Zdaniem PGG, po zmianach z zakupem węgla ma być jednak łatwiej.
- Zmieniliśmy jedynie ilość sesji na dwie w tygodniu, ze znacznie większą ilością węgla przeznaczonego dla klientów – informuje PGG S.A.
Jak wynika z danych spółki, od początku roku e-sklep PGG obsłużył ponad 86 tys. klientów, do których trafiło łącznie ponad 300 tys. ton węgla.
Obecnie cała dobowa produkcja węgla opałowego dla gospodarstw domowych jest kierowana do sprzedaży w trzech kanałach dystrybucji: za pośrednictwem sklepu internetowego PGG, bezpośrednio w kopalniach oraz za pośrednictwem autoryzowanych składów węgla zlokalizowanych w różnych częściach Polski.
- Cały czas pracujemy nad poprawą funkcjonalności sklepu, wdrażamy nowe rozwiązania. Zainteresowanie klientów jest ogromne, tylko wczoraj w szczycie zakupu próbowało dokonać ponad 103 tys. użytkowników. W sklepie zarejestrowanych jest obecnie 318 tys. kont – informuje PGG S.A.
PGG S.A. zapewnia, że będzie prowadzić ciągłą sprzedaż węgla przez internet, oraz pracuje nad stałym rozwojem kanału internetowej sprzedaży w celu zwiększenia jego efektywności do 100 proc. dziennej produkcji.
Czy rzeczywiście łatwiej jest teraz zakup węgiel w sklepie internetowym PGG? Czekamy na Wasze komentarze.
Komentarze