PGG S.A.
PGG S.A.

Prawie pół miliona zamówień zostało złożonych w 2022 roku poprzez sklep internetowy Polskiej Grupy Górniczej. Do szczęśliwych kupców - z racji na kłopotliwe, a czasami wręcz niemożliwe zrealizowanie zamówienia - trafiło około 1,5 miliona ton węgla.

Na swojej stronie internetowej, PGG chwali się rekordowymi liczbami. Przez cały 2022 rok sklep internetowy odwiedziło prawie 9 milionów nowych użytkowników. Liczba odsłon sięgnęła ponad 350 milionów. Najwięcej odsłon podczas jednego dnia sklep odnotował 16 sierpnia 2022 roku, kiedy to elektroniczny sklep spółki wygenerował ponad 5,5 miliona odsłon. Według danych, do e-sklepu zarejestrowało się ponad milion nowych użytkowników. 

W porównaniu do roku 2021, w 2022 roku liczba użytkowników przyrosła o 1000 proc., a odsłon o 2200 proc.

Zakup węgla przez e-sklep dalej kłopotliwe

Nowy rok, czas leci, a mieszkańcy zainteresowani węglem nadal narzekają, że jego zakup przez e-sklep to jedna wielka porażka. Na wirtualnych "półkach" wciąż brak towary, a podczas sesji zakupowej, zrealizowanie zakupu graniczy z cudem. Trzeba także pamiętać, że od 24 listopada 2022 roku rejestracja i logowanie do e-sklepu jest możliwa wyłącznie za pomocą systemu identyfikacji elektronicznej login.gov.pl.

Komentarze

Dodaj komentarz