Eko-Okna: Wiodące miejsce w świecie producentów okien na Facebooku

W grudniu 2022 r. internauci najbardziej zainteresowani na Facebooku byli oficjalnym profilem firmy Eko-Okna S.A. Dzięki 29 opublikowanym postom i 4,4 tys. interakcjom, firma zajęła pierwsze miejsce w rankingu.

– Sukcesywnie realizujemy swoją strategię, w której kładziemy nacisk na kampanię w mediach społecznościowych. W tym roku, oprócz jubileuszu 25-lecia istnienia firmy, zaplanowaliśmy premiery nowych produktów, dlatego w mediach społecznościowych będzie nas jeszcze więcej – mówi Marzena Bauerek, kierownik działu marketingu.

Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych zajmuje się badaniami nad wpływem internetu i mediów społecznościowych na społeczeństwo i rynek. Jego zadaniem jest analizowanie i monitorowanie zachowań użytkowników w sieci, a także wpływu mediów społecznościowych na opinie publiczne, rynek reklamy i marketing oraz wiele innych aspektów naszego życia. Instytut może również opracowywać raporty i analizy na temat trendów i zmian zachodzących w internecie i mediach społecznościowych.

Komentarze

Dodaj komentarz