Miasteczko westernowe promują m.in. billboardy z rysunkami Andrzeja Mleczki / Ireneusz Stajer
Miasteczko westernowe promują m.in. billboardy z rysunkami Andrzeja Mleczki / Ireneusz Stajer
Już zgłaszają się pierwsi chętni do wynajęcia pomieszczeń w obiektach powstającego miasteczka westernowego.
Nic dziwnego, skoro projekt jest reklamowany jako żyła złota. To odniesienie nie tylko do przyszłego biznesu, ale i gorączki złota, która w XIX wieku ogarnęła Stany Zjednoczone, a ma rozpalać wyobraźnię rodzimych przedsiębiorców. Dziki Zachód w Żorach promują trzy dowcipne rysunki Andrzeja Mleczki. Można je zobaczyć na billboardach, stojących w różnych miejscach. – 25 plansz umieściliśmy przy trasach wylotowych z głównych śląskich miast w kierunku Warszawy, Krakowa czy Wrocławia, a także w centrum np. Katowic. Każdy ma sześć m szerokości i trzy wysokości. Ponadto do końca maja będą emitowane w telewizji TVN CNBC Biznes oraz Radiu 90 40-sekundowe spoty reklamowe. Weźmiemy też udział w targach inwestycyjnych w Monachium, Katowicach i Brnie – wylicza Krystian Stępień, prezes spółki Nowe Miasto, która realizuje cały projekt.
W piątek w miasteczku westernowym gościła ekipa Telewizji Ostrawa. Nakręciła reportaż, który pokaże na swojej antenie. Interesowała się też targiem końskim, który zostanie przeniesiony z Kleszczowa w sąsiedztwo miasteczka westernowego, promowanego m.in. przez prace Andrzeja Mleczki. Te wszystkie działania mają zachęcić przedsiębiorców do zainwestowania w miasteczku westernowym, gdzie będzie 14 budynków. – Szukamy chętnych do prowadzenia lokali gastronomicznych, sklepów, saloonu czy hotelu. Poza tym ostatnim, wszystkie inne obiekty mają już pierwszą kondygnację. Na placu uwija się pół setki pracowników firmy z Małopolski, która wygrała przetarg. Roboty idą w tak dobrym tempie, że nie powinno być żadnych opóźnień – wylicza Krzysztof Spyra, specjalista spółki Nowe Miasto.
– Najtrudniej będzie znaleźć najemcę hotelu. To będzie największa placówka tego typu w mieście, z 90 miejscami noclegowymi. Nie mamy jednak co liczyć na światowych potentatów w tej branży, których interesują naprawdę tylko największe obiekty. Jesteśmy już po spotkaniach w szefami wielu firm. Obiecująco wyglądały rozmowy z przedstawicielami spółki Echo Investment, która specjalizuje się w budowie galerii handlowych – dodaje prezes Stępień. W sierpniu zostaną podpisane pierwsze umowy z najemcami. Wszystkie obiekty miasteczka westernowego będą gotowe w listopadzie. Dziki Zachód otworzy podwoje za rok 1 maja. Ale już w sobotę 16 kwietnia będziemy mieli przedsmak przyszłych atrakcji. Na terenie Parku Cegielnia odbędzie się piknik kowbojski i minirodeo. Zabawa zacznie się o godzinie 12.
3

Komentarze

  • Jan Czy prezes stępień to były 15 kwietnia 2011 08:32Czy prezes stępień to były dyrektor MOSiR,kandydat do Sejmiku Śląskiego.,którego wyborcy olali.Ciekawe,jak wskakuje się na stanowisko spółki urzędu miasta.
  • żorzanin szopka 14 kwietnia 2011 18:59droga żorzanko, większość kosztów, nawet tych związanych z promocją pokrywają fundusze unijne. Polecam stronę www.twinpigs.pl tam znajdzie Pani wszystkie informacje.
  • żorzanka xxx 14 kwietnia 2011 12:13Ile kosztuje podatników reklama tej szopki.W tym dzikim kraju wszystko jest możliwe,nawet cenzura....

Dodaj komentarz