Robot, przypominający wyglądem skorpiona, został zakupiony na początku tego roku, ale do szkoły trafił dopiero 24 lutego. – Hexor II jest przygotowywany i konstruowany pod specjalne, indywidualne zamówienia. Stąd ta zwłoka – tłumaczy Jan Kopczyński, dyrektor PCKU.Szkoła na skorpiona wydała 6,5 tys. zł. Jak twierdzi Jan Kopczyński, są to dobrze zainwestowane pieniądze, bo to jeden z najnowocześniejszych robotów w swojej klasie. Będą z niego korzystać uczniowie kształcący się na kierunku mechatronika.O zaletach robota wypowiada się szkolny informatyk Artur Hausman: – Możliwości, jakie daje mobilny Hexor II, są ogromne. Można go wykorzystywać w procesie produkcji przemysłowej, na nim można się też uczyć programowania sterowników.Zanim uczniowie przystąpią do rozpracowywania skorpiona, najpierw przeszkolenie w jego obsłudze przejdą nauczyciele. Później cała gama możliwości mechanicznego pajęczaka będzie do dyspozycji młodzieży.
Robot, przypominający wyglądem skorpiona, został zakupiony na początku tego roku, ale do szkoły trafił dopiero 24 lutego. – Hexor II jest przygotowywany i konstruowany pod specjalne, indywidualne zamówienia. Stąd ta zwłoka – tłumaczy Jan Kopczyński, dyrektor PCKU.Szkoła na skorpiona wydała 6,5 tys. zł. Jak twierdzi Jan Kopczyński, są to dobrze zainwestowane pieniądze, bo to jeden z najnowocześniejszych robotów w swojej klasie. Będą z niego korzystać uczniowie kształcący się na kierunku mechatronika.O zaletach robota wypowiada się szkolny informatyk Artur Hausman: – Możliwości, jakie daje mobilny Hexor II, są ogromne. Można go wykorzystywać w procesie produkcji przemysłowej, na nim można się też uczyć programowania sterowników.Zanim uczniowie przystąpią do rozpracowywania skorpiona, najpierw przeszkolenie w jego obsłudze przejdą nauczyciele. Później cała gama możliwości mechanicznego pajęczaka będzie do dyspozycji młodzieży.
Komentarze