Chodzi przede wszystkim o porzucone samochody, które utrudniają życie mieszkańcom.
- Często zdarzało się, że pojazd taki przez długie miesiące zajmował miejsce, utrudniając życie mieszkańcom. W dużej mierze były to samochody już niesprawne, które ktoś postanowił w ten sposób porzucić - informuje urząd miasta w Radlinie.
Jaka jest procedura?
Najpierw na szybie auta pojawia się naklejka od straży miejskiej z informacją o podjętych działaniach. Właściciel ma 7 dni od dnia pojawienia się tej informacji aby właściwie zareagować – czyli pojazd usunąć z danego miejsca. W przeciwnym razie samochód zostaje wywieziony i zabezpieczony. Właścicielowi nie pozostaje już nic innego jak kontakt z funkcjonariuszami.
- Wszyscy, którzy chcieliby zgłosić tego typu problem, mogą skontaktować się ze Strażą Miejską w Radlinie. Przypominamy numer telefonu: 501 227 408 - dodaje magistrat.
Komentarze