Tego dnia uruchomiony zostanie system kolejkowy, który ma usprawnić obsługę klientów oraz podnieść jakość i efektywność usług. Wizyty w urzędzie będzie można zaplanować nawet z dwutygodniowym wyprzedzeniem.
- Wsłuchujemy się w potrzeby naszych mieszkańców. Czas pandemii pozwolił nam dokładnie przyjrzeć się dotychczasowemu systemowi obsługi klientów. Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowoczesnego systemu rejestracji. W ten sposób zadbamy o komfort mieszkańców i zaoszczędzimy ich czas. To też wyraz troski o zdrowie jastrzębian i podniesienie komfortu ich obsługi – mówi prezydent Anna Hetman.
Wraz z wdrożeniem systemu kolejkowego w holu Urzędu Miasta oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego staną automaty biletowe z dotykowym ekranem.
Jak umówić wizytę będąc poza urzędem?
Wystarczy wejść na stronę, wybrać sprawę, którą chcemy załatwić, podać swoje dane i wybrać termin. Uwaga! Termin możemy rezerwować z maksymalnie dwutygodniowym wyprzedzeniem.
Jak załatwić sprawę bez wcześniejszego umawiania się?
W każdej chwili można po prostu przyjść do urzędu, pobrać bilet w automacie biletowym i poczekać na swoją kolej. Będąc w urzędzie lub w jego otoczeniu można też skorzystać z aplikacji QMS Everywhere. Zasady obsługi są takie same, jak przy korzystaniu z automatu biletowego.
Komentarze